Jo nu skal du høre. SÆt dig ned i din varme stol slår fødderne på bordet og se alle Bleach ep, fra 1 til nu, plus at du kan gå ind og download alle bøgerne som er blevet lavet endtil vider og læse dem igennem.
Men mit forslag vil være:
1: lav farven om på siden, brug nogle sorte og hvide farver og tænk på at det er en kaptajen's tøj, måske brug et mærke fra stedt.
2: giv kun nogle folk lov til at havde en hollow, fx 1-2 stykker for vis alle har en er det ikke sjovt, jeg vil nok helts sige at der kun måtte være en som må havde en hollow.
3: Hmm hvad var det nu lige det var..? øhh lad være med at tage personer som Ichigo eller brug hans hus med på boardet, lav det som lidt enden ichigo blev født, det gøre det sjover og så kan man jo se om der har været andre før Ichigo som havde en hollow ^^
4: Det med stederne skal du bare se bleach igennem for, for jeg ved der er en masse steder som du kan bruge plus at du selv kan finde på nogle som ikke er med, det gøre det jo også sjovt.
5: jeg kan se du bruger mange af de bankai's og Zanpaktou som er med i serien, det er også okay, men hvorfor ikke også selv finde på nogle og skrive det inde i profil arket som de skal skrive om hvordan deres sværder ser ud når den går i sin anden from eller hvordan ene bankai ser ud.
6: Bankai...Hmm det er jo noget fedt noget elsker det meget, dog synes jeg at for at lære bankai skal man havde skravet 1000 posts, sådan så alle kan lære det, der er jo mange fra bleach som kan bankai som vi ikke kender til ^^
7: Jep jep, når så langt så godt, den med kaptajerne (er ikke god til at stave) den kunne du måske godt selv lave, sådan at folk ikke behøver at gå ind på en anden side for at se det. Plus for at gøre sådan at alle ikke bliver kaptajerne så skal de spørger dig om lov til det, også med vice kaptajen osv.
8: Nej nu tror jeg snart ikke kan komme på mere...Eller jo det kan jeg ^^. Jep jeg kan se i Encyclopedia at du fortæller lidt om alle i hele bleach, og jeg ved du ikke selv har skravet det ^^ måske skulle du ikke visse det, der det er RET! forvirrerne selv for en rigtig bleach fan som mig selv, så den skulle du nok dryppe
9: Nej nu stopper jeg....Som om du skal nedbryds som en sindsyg makker. Kidou Guide er god, dog skulle den nok være på dansk der det vil hjælpe folk som ikke kender bleach, men ellers er den fin nok ^^.
10: Jo jeg kan blive ved makker jeg elsker det her, det skal du vide.
Shikai og Bankai er fint den er kort og nem at forstår, selvom der godt kunne komme lidt mere på men ellers godt nok makker ^^
11: Hmm ja hvad nu tænker du XD.
Anden info forstår jeg ikke, hvorfor den er der.? er det bare sådan så folk kan læse om den eller hvad.? xD
12: stats gider jeg ikke at snakke om det er op til dig selv.
13: Din karater sekma er god dog skal du nok skrive vis man er shinigami hvad ens sværd hedder hvordan det ser ud osv.
Når du mener Hollow så tænker jeg på den hollow som Ichigo har i sig og ikke de normale, det vil vel sige at man også kan være en normal Hollow.? Det skal du nok havde skravet så folk ved det.
14: Racerne er gode der er dem alle sammen, så dem vil jeg ikke snakke om.
Så tror jeg ikke der er mere. Tænk over det makker enden du laver en Bleach side, for jeg har selv gjordet det, det blev dog ikke til noget fordi jeg ikke kunne få den ud til folk, men jeg havde lavet den meget beder end den her sorry for at sige det ^^.